22 Ocak 2019 Salı

Neden Bloğu Açıyorum ?


      Merhaba arkadaşlar , 6 senedir tuşlu telefon kullanıyorum ve kullanmaya devam ediyorum.  Bu 6 sene boyunca bu telefonlar hakkında bir çok deneyimim oldu .

      Tuşlu telefon kullanmaya Nokia 6230 ile başladım ardından 6230i ile devam ettim bugün X2-00 ile yoluma devam ediyorum. 


     Bu blogda amacım S40 ne ? Java me nedir ? Gibi başlıklar açmak değil , bu işletim sistemi ile yapabileceklerinizi , bu işletim sisteminden nasıl en üst düzeyde faydanalanabileceğinizi anlatmak . Önceden birkaç sitede paylaşımlarım olmuştur. 


     Açtığım konu başlıklarında belli bir sıra gözetmeyeceğim . Sizden ricam bu işletim sistemi ölü neden uğraşıyorsun gibi yorumlar yapmamanız. İsteğim sadece sizlere deneyimleri aktarabilmektir. 

      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz bizim için önemlidir